Sara Louise Dahlberg

Dag 1. Beskriv dig själv.
Vem är jag?
Jag heter då Sara, född 1997 i Göteborg. Jag har en mami, papi och en BabyBrother som är 11. 
Jag lever ett hyfsat normalt liv, om man bortser från mitt hjärtfel. Jag föddes med Aortastenos, ett hjärtfel som gör att en klaff i hjärtat inte orkar pumpa ut tillräckligt med blod. Och trycket i vänster kammare blir förhöjt. 
Jag har tänkt göra ett inlägg lite längre fram, om min opertion jag gjorde i maj, om min tid på sjukhuset och hur mitt liv har förändrats. 

Men annars så är jag väl en hyfsat glad och posetiv tjej, men det har jag inte alltid varit. Jag hade det väldigt jobbigt en tid, men inte många vet om det, eftersom jag döljde det väldigt bra. Men jag tänker inte ta upp det i bloggen. Jag har gjort saker jag ångrar, och så. Så den perioden tänker jag inte ta upp i bloggen.

Vad finns de mer o säga då.. Jag ÄLSKAR Justin Bieber haha.. Älskar hans musik, hans personlighet, hans utseende.. haha ah hela han ;) så han kommer vara en stor del av denhär bloggen.. ;)

Jag går på Ebba Petterssons Privatskola, o jag är väl helt ok i skolan.. ;) men nu efter jullovet ska jag faktist bättra mig haha..Nej men jag trivs inte i skolan, eller jo det gör jag, jag gillar mina kompisar o så, men jag gillar inte själva skolan. Jag och lärarna kommer väl överens men ja, ni fattar.. ;) 
Jag är väl inte speciellt duktig i skolan haha, jag hatar allt som har med matte o göra, sen gillar jag inte svenska, engelska, so, idrott ah osv.. dom ända ämnena jag gillar är bild och slöjd haha..

På min fritid seglar jag och tränar cheerleading två gånger i veckan. 
Min förening heter GC Troops, och enligt mig är de den bästa som finns haha. Deras tränare är huur awesome som helst, lagen är sjukt goa, och jag älskar deras dräkter ! GCO: s dräkter är oxå snygga, men våra är snyggast! :D  
Mitt lag heter Hunters, Tävlingslag senior nybörjare. Jag älskar vårat lag! Vi har alltid kul på träningarna och vi tränar för fullt till DM! Ska bli så hiiimla kul att vara med och tävla ! LÄNGTAR :D

Men det var väl lite kort om mig.. 

Pusshej
!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback